lisencharlottahermine

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Lisen - 4 december 2012 19:34

Vill ni veta varför? Jo, jag har faktiskt inte suttit vid datorn sen i torsdags! Det är sant, jag lovar! JAg ärfaktiskt lite stolt över mig själv, men kanske inte att jag inte har uppdaterat, måste fixa mobilbloggning...;) I alla fall, så kanske ni vill veta vad jag har hittat på? Nej, exakt det tror inte jag heller, eftersom jag inte har så speciellt intressant liv, men för att kompensera det så har jag en liten överraskning till er, som kommer denna veckan, jag kan inte säga exakt vilken dag, men nog kommer den i alla fall! Om ni har kollat ut genom fönstret på sista tiden, så, tro det eller ej, ligger det ett tjockt vitt lager på marken! Det innebär också att jag har fått väldigt mycket snö på mig i skolan, men det var många som fick mycket mycket mer, så jag har klarat mig rätt bra:) Idag var det en idiot på vår skola som kastade en snöboll på brandlarmet så alla fick gå ut i kylan utan ytterkläder och frysa ihjäl, plus att brandkåren kom, TJOHO! Nej, vet ni vad, nu ska lilla Lisen ta och plugga :) Ha det bra allihopa! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

one direction eller justin bieber?
 one direction
 justin bieber

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards