lisencharlottahermine

Alla inlägg under november 2012

Av Lisen - 30 november 2012 07:04

Igår hade min skola en danskväll för alla 8:or och 9:or, och det var jättekul! Vi dansade bugg, vals, foxtrott, linedance och fågeldansen! Jag tror att alla vi i 8:an var nervösa och lite skeptiska till det i början, men när vi väl kom dit så tror jag alla tyckte det var askul :) Det gjorde jag i alla fall. Nu ska jag dra till skolan, och sedan spendera hela fredags-eftermiddagen själv hemma... Det blir ju kul... haha :) Hade bra! :) 

Av Lisen - 27 november 2012 12:42

AAHHHH! Min mage krampar och jag får ett utbrott snart, jag lovar! Ni kanske har märkt att jag har ont i magen ofta, och det har jag också! Jag vet inte vad det är för fel, för ca ett år sen opererade jag bort min blindtarm, och jag trodde allt skulle försvinna då, men jag trodde visst fel :@

Av Lisen - 25 november 2012 19:28

Har kollat in tre stycken rätt bra filmer idag, alla med Anastasios Soulis, kolla in honom, han är grym + snygg! Det har varit en riktigt chill dag, och jag funderar på att kolla in någon film till ikväll, men jag får se. Har ni några film-tips? kommentera gärna! :)

Av Lisen - 23 november 2012 19:17

Känner verkligen hur skönt det är att bara åka hem direkt efter skolan på fredagen och sen bara byta om till myskläder och chilla heeela dagen! Helt underbart. Tror inte jag tänker kolla på xfactor ikväll, vet faktiskt inte om jag tycker det är så roligt längre, asså visst, Isak äger, men honom kan jag kolla in på datorn sen. Jag tror jag ska leta reda på en riktigt bra film, och bara softa. Har ni några bra helgtips? :)

Av Lisen - 21 november 2012 18:04

Det gick bra med coversen igår, vi tyckte verkligen det, men sen när vi la in dom i datorn så funkade inte ljudet :( Men jag lovar att vi ska göra ett nytt försök, men först måste jag få minst tre kommentarer! NI förstår kanske inte hur tråkigt det är att försöka blogga ofta, när det känns som om ingen läser ändå... :(

Av Lisen - 20 november 2012 15:41

Hade planerat att jag och Judith skulle dra och käka pizza efter skolan idag, men vi tog bussen hem istället, och nu sitter vi här och övar på våra covers:) Jag looovar att det kommer upp ikväll :) Back to work ;)

Av Lisen - 19 november 2012 19:53

Förlåt, jag vet att jag inte har uppdaterat på några dagar, men jag har inte varit hemma. Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om, men jag tror att jag har något mer intressant till er imorgon. MIn kompis Judith ska sova här, och vi ska äntligen spela in covers! Så vi får väl se hur det går, men nu ska jag chilla vid tv:n lite. Hejdå hade bra allihopa! :)

Av Lisen - 16 november 2012 22:06

Var på bio ikväll, och såg sista Twilight-filmen. Den rockade! Det kommer bli svårt för filmregissörer runtom i världen att toppa denna! Har någon av er läsare sett filmen, eller har sett dom andra och planerar att se den? Det enda dåliga med denna filmen var att den tog slut, och att jag hade läst boken så jag vet hur den slutade, men dom hade verkligen överträffat mina förväntningar! Det är så synd bara att det är slut nu liksom... Det blir inget långt inlägg idag, men jag ska försöka hitta på någonting under helgen, har börjat komma på lite saker jag kan göra med den här bloggen :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

one direction eller justin bieber?
 one direction
 justin bieber

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards